سؤالات متداول

سؤالات شما

در صورتی که سوال مورد نظر شما در سوالات متداول نیست ، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید و ارسال فرمائید.

نام و نام خانوادگی *
account_box
این فیلد را پر کنید
تلفن همراه *
perm_device_information
این فیلد را پر کنید
ایمیل *
email
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
موضوع *
این فیلد را پر کنید
متن سوال *
view_headline
این فیلد را پر کنید

سؤالات متداول

مدت زمان گارانتی محصولات پزشکی صاایران

دستگاه خریداری شده از زمان نصب و مطابق با مندرجات کارت گارانتی ضمیمه آن یکسال درگارانتی سازنده است. (مگر آنکه درکارت گارانتی، زمان بیشتری ذکرشده باشد) و سازنده، خود را در قبال رفع عیب احتمالی آن متعهد می‌داند. البته همانند سایر تجهیزات، در این تجهیزات نیز، عیوب مکانیکی، عیوب ناشی ازضربه یا سقوط، عیوب ناشی ازاشکال درسیستم برق رسانی، عیوب ناشی از تعمیر توسط افراد غیر مجاز و عیوبی که عمداً در دستگاه ایجاد گردد یا ناشی از عدم استفاده صحیح باشد، مشمول گارانتی نیست.

آیا گارانتی محصولات، شامل قطعات مصرفی نیز می شود؟

بله، لیکن با توجه به طول عمر قطعات مصرفی، مدت زمان گارانتی این قطعات، شش ماه می باشد. اکیدا توصیه می گردد فقط از لوازم جانبی پیشنهادی شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران استفاده کنید. استفاده از سایر لوازم جانبی ممکن است باعث اشکال در دستگاه گردد.

آیا نصب و راه اندازی دستگاهها توسط شرکت انجام می شود؟

کلیه مراحل نصب و راه اندازی دستگاه به صورت کاملا رایگان توسط واحد خدمات پس از فروش شرکت انجام شود. در غیر این صورت، این شرکت تعهدی برای رفع عیوب احتمالی ندارد.

آیا کاربری دستگاهها نیاز به شرکت در دوره آموزشی خاصی دارد؟

تجربه نشان داده است بسیاری از مشکلات گزارش شده ناشی از عدم دقت در کاربری صحیح دستگاه است. بنابراین پیشنهاد می گرد کلیه کاربران در دوره های آموزشی رایگان پس از نصب که توسط صاایران در محل بیمارستان برگزار می گردد، شرکت کنند. همچنین دفترچه راهنمای کاربری دستگاه را به دقت مطالعه نمایند. در صورتی که به دلیل تغییر کاربران یا به هر علت دیگری، نیاز به آموزش مجدد پرسنل وجود دارد، به شرکت اطلاع دهند.

در صورتی که دستگاه مشکلی داشت، چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

ابتدا با مراجعه به دفترچه راهنما از کاربری صحیح دستگاه اطمینان حاصل کنند. در صورت عدم رفع مشکل از یکی از کانالهای زیر جهت پاسخگویی کارشناسان شرکت اقدام نمایند. در صورتی که مشکل به صورت تلفنی حل نشد، کارشناسان خدمات شرکت با حضور در محل بیمارستان مشکل را مرتفع خواهند نمود. در هر صورت به خاطر داشته باشید که هرگونه تعمیر یا تعویض قطعات بر روی دستگاه بایستی توسط سازنده یا پرسنل آموزش دیده و مورد تأیید شرکت انجام می گیرد.

در صورت عدم رضایت از بخش خدمات پس از فروش، چه اقدامی باید انجام دهیم؟

با توجه به گستردگی فعالیت واحدهای فروش و خدمات پس از فروش و برای حصول اطمینان از رضایت مشتریان، این شرکت اقدام به راه اندازی واحد نظارت بر فروش و خدمات پس از فروش نموده است. در صورت هر گونه نارضایتی از فعالیت بخشهای فروش و خدمات پس از فروش، می توانید شکایت خود را با این بخش از طریق تلفن31-34520330 031 و یا ایمیل crm@www.sairanmed.ir اطلاع دهید. کارشناسان این بخش، ضمن استقبال از طرح موضوع، پیگیری خود را تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه می دهند و در صورت دریافت شکایت مکتوب، ملزم به ارسال پاسخ مکتوب به مشتری هستند.

آیا برای اطمینان از سالم بودن دستگاهها، بازدیدهای دوره ای لازم است؟

بله، دستگاه و لوازم جانبی باید به طور منظم هر شش ماه یکبار بازدید شود تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود.

فهرست